1 Aralık 2015 Salı

MAKYAJ SÜNGERLERİM

Merhabalar, 

Elimde olan makyaj süngerleri bugünkü konumuz. Baktım elimde değişik markalarda 4 adet sünger var, bunların bi yazısını yazayım dedim.

En ucuzundan imkanımın el verdiği en pahalı süngerleri karşılaştırdım. 



1# Ucuzluk: Evet, bu süngeri ucuzlukçulardan kolayca bulabilirsiniz. Fiyat yönünden çok uygun, tekli veya 4'lü paketler halinde satılıyor. Kullanımı ve temizliği son derece kötü maalesef. Cildinize süreceğiniz fondöteni resmen emiyor, üzerine sıksanız bile emiyor. Sürmeyi başarsanız da sonuç iyi olmuyor, iz bırakıyor, istenilen sonuca varamıyorsunuz. Temizleme aşaması tam anlamıyla fiyasko. Bu süngeri neyle yaptılarsa içine emdiği fondöteni geri bırakmıyor. Yani temizliği konusunda çooook şüpheliyim. Kısa bi süreden sonra zaten hemen eskiyor ve kopmaya başlıyor, değişik şekilde yapışık bi his veriyor elinize aldığınızda. Ben bu süngerleri bir daha asla yüzüm için kullanmam. Tek mantıklı kullanım alanları nail-art uygulaması yaparken :)

2# Watsons: Bu sünger Watsons'ın kendi süngeri. Uygun fiyatlı. Islatıldığı zaman biraz şişiyor, çok yumuşak değil ama genede yumuşak. Kullanışlı bulduğum uygun fiyatlı bir sünger. Şekli itibari ile ürünleri yaymakta fazla zorlanmıyorsunuz, alt tarafı yüz için, hafif sivri gibi olan tarafı göz altı, burun kenarları gibi yerlere ürün uygulamak için güzel ama sanki yeterinde iyi değil gibi. Yani bence sivri gibi olan kısmı biraz daha sivri olabilirmiş. Temizlemesi de kolay, çok zorlamadı beni. İçinde kalan ürünleri temizleme sırasında akıttığını görüyorsunuz. Kaç kez yıkadım sağlamlığını koruyor, suyunu akıtmak için o kadar sıkmama rağmen de zarar gören bir yeri yok. Uygun olsun, iş görsün, kolay temizlensin diyorsanız bu süngere şans verin derim. 

3# Avon: İndirim zamanı almıştım. Islanmadan önce küçük ama ıslandığında pofuduk, kocaman bişey oluyor. Kullanımda şekli itibariyle kolaylık sağlıyor, tutuşu, yüze uygulaması rahat. Alt tarafı oval, üst tarafı daha sivri bi şekilde ki bu gerçekten yüzün her yerine rahatça uygulama sağlıyor. Kullandığınız fondöteni içine emmiyor yani ürünü ziyan etmiyor. Temizlemesi son derece kolay, üzerinde kalan fazlalıkları yıkarken hemen bırakıyor. Temizlenme kısmında beni yormuyor, hem kirinden hem durulama sırasında köpüğünden arınıyor. Ne zamandır kullanıyorum daha yıpranmadı. Galiba bana dayanan süngerler gerçekten sağlam :)
4# Real Techniques: Kullanmaya kıyamadığım, sırf bu yazıyı hazırlamak için kullandığım ama tek kelime ile aşık olduğum bi sünger. Elime aldığım andan itibaren yumuşaklığına hayran kaldım. Islandığında daha yumuşak oldu. Yüzüme uygulama esnasında sanki pamukla uyguluyormuşum gibi bir hisse kapıldım. Elinizde kavraması hem yumuşaklığı hem de şekli bakımından çok rahat. Şeklide inanılmaz kullanışlı, ne uygularsanız, nasıl uygularsanız her tarafını rahatlıkla kullanabiliyorsunuz. Kullandığınız ürünleri heba etmiyor, bu açıdan çok hoşuma gitti. Ay ürün yetmedi diye tekrar tekrar ürün uygulamasına gitmenize gerek kalmıyor. Bu süngerin temizlemesi diğerlerine nispetle daha bi kolay. İçindeki ürün kalıntıları hemen akıp gidiyor, durulamak içinde öyle çok çapa harcamadım. Galiba bu kadar çabuk temizlenmesi yumuşak olduğu için diye düşünüyorum.

Ben 3 ve 4. süngerler ile kapatıcı, fondöten ve pudra uygulamasını rahatlıkla yapabiliyorum. Bunlar ile bütün uygulamaların özellikle pudra uygulamasının sonucu bir harika oluyor. Yakın zamanda yüz fırçalarımın yerini alabilirler :)

Bir daha süngere ihtiyacım olsa 4. süngeri hiç tereddüt etmeden alırım. Ama iyi olsun fiyat birazcık uygun olsun derseniz 3. süngeri de tavsiye ederim.

Okuduğunuz için teşekkürler, yorumlarınızı bekliyorum. 
Beni Facebook ve İnstagram üzerinden "Kozmetik Ürün Denemeleri" adıyla takip edebilirsiniz.