12 Mayıs 2015 Salı

ÇARŞIDAN ALDIM BİR TANE EVE GELDİM BİN TANE :)


Merhabalar,

Bu yazımda diğer blogger arkadaşlarımı da etiketleyip sizlere bir seri hazırlamak istedim.

Yazımın ana başlığı "ÇARŞIDAN ALDIM BİR TANE EVE GELDİM BİN TANE"

Bu seride sizler için allığı farklı nasıl kullanabileceğimizden ve benim hangi şekillerde kullandığımdan bahsedeceğim.




Rengarenk, tozu, kremi derken çeşitli bir çok şekilde allık bulmak mümkün artık. 

Ben allıkların rengine göre ya da o an ki duruma göre onları çok çeşitli kullanabiliyorum. Düşünün elinizde bir kaç çeşit allık var. Pembesi, kahvesi v.s.

Mat olan kahverengileri kontur için veya gözünüze geçiş rengi olarak, pembeleri far olarak, kaş renginize uygun renkte allık mevcut ise elinizde kaşınızı doldururken bile kullanmak mümkün. 

Ben genelde allıkları far, kontur, lip balm ile birlikte dudakta ruj olarak kullanıyorum ya da olan rujum ile kullanıp rujumun renginde oynama yapıyorum.

Işıltılı ve terracotta allıklar göz makyajında daha hoş oluyor. Benim kullandığım allıklar genelde allık olarak farklı far olarak cildimde farklı renk veriyorlar ve ben bundan çok hoşlanıyorum. 



Ben bu yazının devamı şeklinde:

Su Perisi -Duygu GÖKER (http://duygugoker.blogspot.com)



Etiketlemek istiyorum.  Arkadaşlarıma da sonsuz teşekkür ederim. Beni kırmadan teklifimi kabul ettiler :)


Okuduğunuz için teşekkür ederim, yorumlarınızı bekliyorum :) :)