29 Ocak 2015 Perşembe

AVON, NIVEA, FLORMAR

Merhaba, 

Bugün hakkında düşüncelerimi sizlerle paylaşmak istediğim 3 ürünüm var.
Bir tanesinden çok memnunum ama diğer ikisi için ne hissettiğimi gerçekten çözmüş değilim :)


Sırayla yorumlarımı sizlere aktarmaya başlayayım en iyisi.



İlk olarak Avon'un Advance Techniques serisinden bir ürün bu. 250 ml'lik bu şişe kullan kullan bitmiyor. Akışkan bir yapısı var. Ben bunu genelde banyodan sonra saçım nemliyken taramak için kullanıyorum sadece saçımı açmaya yardımcı olsun diye. Çünkü saça parlaklık verdiğini söyleyen bu ürün bence saçı yumuşatmaktan başka bir görev üstlenmiyor. 
Benim kullan kullan bitmeyen, durulanmadan kullanılan bu ürünü bitirmek için kendimce bulduğum bir çözüm şöyle ki, (elime döktüm aman bulaştı, kirlendi yıkamam lazım derdi de kalmadı) üretkenliğim sayesinde. Önceden bitirdiğim spreyli bir saç açıcının şişesini atmamıştım. İçine 4/1 oranında bu kremden doldurdum kalan miktara da çeşmeden su dolduruyorum. Bu keşvim sayesinde hem ıslak hem de kuru olarak bu kremi kullanabiliyorum. Bence bundan başka daha iyi kullanım şekli yok. Ama bu kremin aynı seriden bir ürünü var ki tek kelime ile harika. İşte o ürün hem parlaklık veriyor, hem kolay taranıyor, saç elektriklenmiyor, hem de çok hoş kokuyor. Evet, 30 ml'lik pompalı şişe içindeki serumu, mükemmel :)


İkinci olarak Nıvea pişik önleyici kremle ilgili yorumlarımı paylaşacağım. Bu krem bence bir bebek için olmazsa olmazlardan. Koyu kıvamlı olan krem bebişlerin pişik sorununa çözüm. Resimde gördüğünüz 15 ml'lik boyu. Ben bunun tam boyunu bitirdim, deneme boyunu bitirdim, bunu da bitirdim. 
Çinko oksit ve doğal buğday yağı içeren bu üründen ben çoooook memnun kaldım. Kızımın poposu biraz kızarsa hemen sürdüğüm ve rahatlama sağlayan bir ürün oldu. 
Bu krem için ne düşünüyorsun diye sorarsanız her annenin elinin altında olması gerek. Çok güzel ve işe yarayan nadir ürünlerden :) 


Üçüncü olarak da Flormar'ın Advice serisi 3 in 1 cleansing gel system ürünü. Benim yaptığım bir alış verişte hediye olarak gönderilmiş deneme boyu bir ürün. Jel kıvamında, içinde küçük partikülleri var, peeling etkisi var yani. Kullandıktan sonra ciltteki etkisi de çok hoşuma gitti. Yumuşacık, parlak bir cilt kazandırıyor ama o kokusu tekrardan almamam için yeterli sebep. Kokusunu hissettiğim an çok klor atılmış havuz hissi uyanıyor bende. Bıraktığı etki gibi kokusu da güzel olsaydı vazgeçilmeyecek ürünler arasında yer alırdı. 
Kokusuna katlanırım, etkisi güzelse kullanırım diyorsanız aradığınız ürün bu olabilir. Bu serinin toniğide çok hoşuma gitmişti severek kullandım. Onun kokusu normal beni rahatsız eden bi tarafı yoktu. Tekrar denebilecek ürünler listesinde olabilir.

Benim en çok sevdiğim ürün anladığınız gibi kızımın memnuniyeti sebebi ile pişik kremi oldu. Diğer ürünler ile aramdaki sorunlar aşılmadığı sürece ilişkimize ara verdim :)

Beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum, zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.